PŘESUNUTÉ představení Na Vánoce budu gay

Magdaléna Hniličková

host

Na prknech Karlovarského městského divadla ji můžete vídat jako Gerdu ve Sněhové královně (režie Michal Hába, 2018), aspirantku profesury Boženku Lachoutovou ve Škole základ života (režie Zdeněk Bartoš, 2019), Maríu v Je úchvatná! (režie Roman Meluzín, 2019) a v mnoha rolích, všech atraktivních (letuška, zdravotní sestra, asistentka…), v muzikálu Chyť mě, jestli na to máš (režie Zdeněk Bartoš, 2020). V Chebu pak nazkoušela Robotku Sullu v R.U.R. (režie Zdeněk Bartoš) a exceluje v monodramatu Geometrie domova (režie Linda Dušková). Od roku 2019 je členkou souboru Západočeského divadla v Chebu – takže změnila dres, nikoli však klub.

  • Narozena v Ostrově.
  • Vystudovala Střední odbornou školu pedagogickou a Vyšší odbornou školu hereckou (absolutorium v červnu 2012).
  • Tři měsíce strávila na stáži v mezinárodním divadelním souboru Farma v Jeskyni, hostovala v Divadelním studiu D3 Karlovy Vary, Městském divadle v Mladé Boleslavi, ve Vile Štvanice, divadle Gong, v Jihočeském divadle České Budějovice a dalších. Od roku 1998 hraje v karlovarském Divadle Dagmar, kde ji lze v současné době vidět jako Annu ve stejnojmenné inscenaci, Natálii Gorbaněvskou v Osmi statečných nebo Monu v inscenaci Pojď sem, ať ti můžu dát pusu.
  • V Karlovarském městském divadle dosud hrála Ellingovo alter ego v Hellsteniově Chvále bláznovství (režie Jiří Seydler, 2012), Juliánu v rodinné inscenaci hry Tomáše Pěkného Havrane z kamene... (režie Jiří Seydler, 2013), Ludviga van Beethovena v edukativním programu Na vlnách vřídla a kumštu (režie Jiří Seydler, 2013), Madlu v pohádce Nevěsta pro hastrmana (režie Karol Skladan, 2014), Nonnu v Koljadově Slepici (režie Jiří Seydler, 2015), komediantku v komedii Karel IV. aneb Strasti Otce vlasti autora a režiséra Jiřího Seydlera (2016), Marii v pohádce Jany Pithartové Konec strašidel ve Svatošských skalách (režie Jiří Seydler, 2017) a Josefinu B., Heddu B. a Antonii v Tajemství pánů Becherů autora Viktora Braunreitera (režie Jiří Seydler, 2017).